سه روش واقعاً آشکار برای آموزش بهتر برنامه نویسی که قبلاً انجام داده اید

ممکن است تولید آن بسیار گران باشد، یا شاید شبکه‌ها فقط می‌خواهند برنامه برنامه‌نویسی را به هم بزنند. اگر می خ

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

ممکن است تولید آن بسیار گران باشد، یا شاید شبکه‌ها فقط می‌خواهند برنامه برنامه‌نویسی را به هم بزنند. اگر می خواهید یک شخصیت را از زوایای مختلف ببینید، چندین نسخه را ترسیم نمی کنید. گاهی اوقات به این کار تقلب شخصیت گفته می شود و می توان از این ریگ ها مجددا استفاده کرد. با 2-D، نزدیکترین تکنیک قابل مقایسه، وارد کردن ویدیو، قرار دادن آن بر روی یک لایه و ردیابی روی آن برای گرفتن فریم به فریم حرکت است (تکنیکی به نام روتوسکوپی). اگر می‌خواهید واقعاً فانتزی (و بودجه‌ی بالا) داشته باشید، می‌توانید از فیلم‌برداری و بازیگران فیلم که با دوربین‌های ویژه با سنسورها پوشانده شده‌اند، استفاده کنید. اگر اینطور نیست، اگر واقعاً به چنین پیوست اجتماعی نیاز نداشته باشید یا شانس کمی برای دریافت ترافیک از وب سایت های شبکه های اجتماعی داشته باشید، برای عملکرد وب سایت شما کشنده خواهد بود. نکته دیگر را می توان قالب های برنامه نویسی دانست که آیا اجرای الزامات و ایده های شرکت وب سایت کار وقت گیر بسیار خوبی خواهد بود. دی سی بهترین منابع هیث و شرکت.

این به شما امکان می دهد اشیاء و کاراکترهای سه بعدی را ایجاد کرده و با آنها کار کنید و آنها را به صورت سه بعدی (هرچند مجازی) حرکت دهید. بسیاری از آنها چیزی به نام سینماتیک معکوس را نیز شامل می‌شوند که به حرکات بسیار پیچیده مانند راه رفتن اجازه می‌دهد که با حرکت سلسله مراتبی معمولی (به نام سینماتیک رو به جلو) به درستی انجام شوند، سخت یا غیرممکن است. این به شما امکان می‌دهد اشیاء پیچیده (مانند وسایل نقلیه) و شخصیت‌ها (ربات یا حیوان) بسازید و آنها را به روش‌های واقعی حرکت دهید. شما می توانید از تمام ابزارهای موجود در نرم افزار برای ساختن اشیاء پیچیده تر و ایجاد حرکات پیچیده تر و تعامل با یکدیگر استفاده کنید. حتی می توانید یک نقطه محوری را در خارج از یک جسم تنظیم کنید تا آن را به دور چیزی بچرخانید (احتمالاً برای صحنه های فضایی مفید است). NBC فناوری پخش و انتقال را توسعه داد و به آن دست یافت و در سال 1939 آماده بود تا به سمت پخش تلویزیونی معمولی جهش کند. اما اگر می خواهید اشیا و کاراکترهای خود را از زوایای مختلف ببینید، باید از تمام زوایای که نیاز دارید، نماهای متفاوتی از شخصیت ها ترسیم کنید یا خلق کنید. حتی ممکن است بخواهید یا به ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری متعددی برای انجام کارهای جداگانه مانند ساخت مدل های خود، ایجاد موسیقی و همگام سازی آن با انیمیشن، رندر کردن انیمیشن نهایی و ویرایش ویدیو نیاز داشته باشید. Conte​nt h as be en c​re​ated ᠎with the ᠎help of GSA Content G ener ator ​DEMO​.

سینماتیک معکوس اساساً شامل معکوس کردن سلسله مراتب و قرار دادن کودک در مسئولیت است، بنابراین وقتی می خواهید شخصیتی شروع به راه رفتن کند، پایش را در موقعیت خود حرکت می دهید و بقیه پاها به درستی دنبال می شوند. شما می توانید این منحنی ها را بگیرید و حرکت دهید تا چیزهایی مانند مقیاس، چرخش و موقعیت را تغییر دهید تا کنترل دقیق تری بر تغییرات اجسام و حرکت این لینک آنها داشته باشید. بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری همچنین دارای تنظیمات کنترل حرکتی زیادی هستند، از جمله جلوه‌های حرکتی داخلی مانند کنترل‌های اسکواش و کشش و مسیرهای حرکتی از پیش تعیین‌شده که می‌توانید به جای ایجاد دستی، اشیا را روی آن‌ها قرار کلیک کنید دهید. برای اولین بار، می توانید برای کنترل بهتر حرکت و دگرگونی ها با استفاده از چیزی به نام منحنی ها، فواصل بین ایجاد شده را ویرایش کنید. آنها فقط می توانند برای کنترل حرکت و تغییر شکل شخصیت شما در دو محور به جای سه محور استفاده بهترین منبع شوند. ویرایشگر منحنی های قابل مشاهده ای را نشان می دهد که ویژگی های مختلف اشیاء شما را در محورهای مختلف نشان می دهد (به عنوان مثال، در نرم افزار انیمیشن سه بعدی، ممکن است سه منحنی جداگانه برای چرخش و سه منحنی برای ترجمه، یکی برای محورهای x، y و z داشته باشید. ). شما فقط می توانید چیزها را در امتداد دو محور (محور x و محور y) ترسیم کنید و دوربین شما روی یک پرسپکتیو تنظیم شده است (مستقیم به صفحه نگاه می کند).

معمولاً باید اطلاعات دوربین و منبع نور را قبل از رندر تنظیم کنید. همچنین می‌توانید پرسپکتیو دوربین را در هر جایی تنظیم کنید و از هر نقطه‌نظری به صحنه‌های خود نگاه کنید. می‌توانید مفاصل یا نقاط محوری را تنظیم کنید تا امکان چرخش را فراهم کنند و چیزهایی مانند فاصله آنها در هر جهت را تعریف کنید. شما یک مدل سه بعدی کاملاً واقعی از کاراکتر ایجاد می کنید، و هنگامی که روی صفحه نمایش شما قرار گرفت، می توانید آن را به دلخواه بچرخانید و بچرخانید. داده های حرکت ضبط شده برای ایجاد یک مدل سه بعدی با حرکت واقعی به نرم افزار انیمیشن وارد می شود. اگر به جسم والد (مثلاً لگن) اجازه دهید فقط فرزندان خود (ران، ساق پا و پا) را هنگام حرکت به سمت خود بکشد، حرکت غیرطبیعی خواهد بود. در بسیاری از برنامه‌ها، می‌توانید منابع نور مجازی از انواع مختلفی را اضافه کنید (مثلاً برای شبیه‌سازی نورافکن، لامپ یا خورشید)، و نرم‌افزار سایه و سایه متناسب با محل نور اضافه می‌کند. این نرم افزار دامنه پیچیدگی، تعداد ابزارها و توابع داخلی و هزینه را اجرا می کند، اما پرکاربردترین نرم افزارهای نرم افزار انیمیشن همگی اصول اولیه و سپس برخی را پوشش می دهند. خوشبختانه، بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزار انیمیشن چندین نسخه (از سبک تا حرفه‌ای) دارند و تعدادی از آنها به شما اجازه می‌دهند نرم‌افزار خود را به صورت رایگان برای یک دوره آزمایشی امتحان کنید. ᠎This ᠎data was done wi​th GSA Content Gener᠎at or᠎ Demoversion!

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا لطفا از صفحه ما بخواهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن